v 52




Kanye West - 808s & Heartbreak

Gud, jag orkar inte. Jag har inget tålamod för det här albumet och jag tänker inte ge det några fler chanser det här året. Eller kanske någon. Till sist.

Jag visste ju redan innan att det skulle vara autotunat beyond redemption, men ändå blir jag förvånad över hur löjligt mycket det är. Det finns bra spår, absolut, därför får det ett högre betyg än vad det verkar förtjäna från min brödtext, men alldeles för mycket är bara gah. Det är möjligt att jag inte är "på rätt ställe" för att helt kunna uppskatta de raffinerade texterna, och kanske är mina öron inte tränade nog att swoona över kickass Kanyes fantastiska toner. Jag hoppar spår – konstant.

Betyg: 2.5

Kommentarer:
Postat av: Anders

Synd. Jag är fortfarande nyfiken på skivan.

2008-12-30 @ 00:35:28
Postat av: den där ellen.

jaha men jag vet typ inte ens vem eller vilka det är?? jag måste var konstig men det är ju jag som är sånXD

2010-07-21 @ 12:55:49
Postat av: Natalie

Hej! din kompis tipsa om din blogg i en tidning som heter "Julia" du vet säkert vilkepn tidning den e.. men ja tycker att din blogg e super duper fin ja har läst allt jätte många gånger xD men hejs svejs


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback