Den bästa av vissrar

Min dator hävdar att den bara har 3 % batteri kvar, så frågan är: kommer jag hinna?

Mina trumhinnor kliar. Inte på det metaforiska sättet (fast jag har faktiskt beställt nya skivor som jag ser fram emot. Några wild cards, några säkra), utan faktiskt "jag vill in och peta!-kliande. TMI? Shouldn't think so.

Den som kom idén att låta Hoa Hoa vara programledare för ett frågesportprogram är ett geni!
"Var inte ledsen för att du inte tog [budweiser], den biran går inte att dricka ändå."
"Du kan inte alltid stå och tänka så länge, jag ba "För i helvete" när du inte sa något."
"På tal om Carl Jan [Granqvist], innan jag träffade honom på "På spåret" tyckte jag att det där verkade vara en slemmig liten typ". Men inte längre."
"Och vår frågeskrivare Jenny vill att jag poängterar att körsbär egentligen inte är ett bär, utan en stenfrukt. Annars skriver det in massa folk och gnäller." (deltagare skrockar lite) "Men det är säkert! Vi får in jättemånga mail från jeppar som sitter och tittar. Som min kompis säger: "Get a life!"."

Citaten är kanske inte egentliga citat, men som jag minns dem. And that's good enough for me! Jag har tolkningsprivilegiet.


Och svaret på den inledande frågan är: nej.

Kommentarer:
Postat av: Anders

Jag mår fortfarande lite dåligt över den överraskande närkontakten. Men jag kanske borde ta hoahoas råd och skaffa mig ett liv. Nu ska jag jobba vidare på 50.6.

2008-02-20 @ 21:33:45

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback