Bleurgh

Jag lyckas inte så bra med att vända om dygnet, denna sjukdom som drabbar stora delar av befolkningen vid lite längre tids ledighet. Men nu är det Wii sports som gäller, jag svär åt armlösa gubbar i nattens mörker. Dessutom verkar jag ha blivit förkyld också, men bara lite grann, så jag tänker inte sätta mig i karantän. Däremot borde jag kanske meddela folk så att de kan välja att hålla sig borta.

Och plötsligt har ens gamla mail bombarderats av information och uppgifter att göra från utbildningen. Jag vill inte.

Kommentarer:
Postat av: Farfar Flodis

Jag har precis vänt dygnet precis rätt...för femtioelfte gången...

2008-01-15 @ 15:42:37
Postat av: Joachimcarmen

Nice site - pity you have to go to such lengths to moderate it.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback