Egentligen

Egentligen borde jag inte uppdatera.
Egentligen borde jag gå ner i tvättstugan och förhindra skrynkel.
Egentligen borde jag städa (men det är ju så förbannat tråkigt!).
Egentligen borde jag sy färdigt den där väskan jag började sy för att slippa plocka undan symaskinen.
Egentligen borde jag bevaka något av de scrabulous-omgångar jag tagit upp med främlingar (av vilka en har använt ordet 'motised' för 86 poäng).
Egentligen borde jag komma på något intressant att skriva om om jag nu ska envisas med att skriva.

Jag och min kompis Anders (vars blogg tydligen inte har självdött) tittade lite förvirrat och ostrukturerat på garn efter att beslut hade tagits om syjunta, drack kaffe, och, tror jag, lyckades inte prata igenom ett enda samtalsämne till slut. Det ena efter det andra tog bara över och många (av mina i alla fall) poänger gick förlorade. Inte för att det förändrar kvaliteten på samtalet, mina poänger är oftare än inte meningslösa (kan de då vara poänger?).

Proppen kommer imorgon (hence städbehovet) och jag har inte köpt vin *blink blink*. Tydligen är GI begränsande.

Kommentarer:
Postat av: Anders

Vi får ta igen poängerna på tisdag! Lovar att ta det lite lugnare då :-)

2008-01-10 @ 22:57:57
Postat av: Eirikkamilla

I love guest books, keep up the good work!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback