Framtidsvisionen

Nu har jag skrivit in alla mina kommande lektioner för terminen i min spanking new The league of Friends of The Royal Berkshire Hospital-kalender. Och jag vet att jag är bortskämd med lektionstillfällen och antal undervisningstimmar (beroende på hur man ser på saken), men lite gnäll blir det ändå. Över till exempel de abnormt långa svensklektionerna, eller tretimmarshåltimmarna mellan översättningsvetenskapen och översättningen, eller bara över att börja klockan åtta på morgonen. Men det kommer bli bra (mitt nya mantra för utbildningen). Den här terminen försöker jag ha en mer positiv approach till mina studier, inte lika mycket I hate myself and I want to die.

Idag borde jag plugga, men jag vet nog med mig att jag kommer fly. Vi har ju faktiskt imorgon på oss också.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback