Gnäll, gnäll, självömkan och miubihubijubi

Jag tycker inte om att dag efter dag inte göra det jag bestämmer mig för att göra. Även om jag idag har varit fantastiskt duktig och både tvättat, städat, diskat och fållat gardiner, så har jag inte läst några essäer eller skrivit några 'brev'. Därför känner jag mig lite misslyckad, trots jag att jag borde vara nöjd med allt hushållsslaveri. Nåja. Kanske ville ödet inte att jag skulle bli studerande-i-god-tid det här året heller. Förbannade gudar.

Dessutom borde jag gå och lägga mig snart om jag ska upp i tid till första översättningslektionen på det språk som verkligen räknas. Men istället sitter jag och deltar i offentligt tv-spelande (big no-no egentligen, jag blir skitstressad av att spela äventyrsspel med andra) och har fortfarande kaffe i min kopp. Not very very clever.

Men för att sluta på en positiv not (idi-om-a-tiskt uttryck) så...så...så...kommer jag få klappa på en valp på fredag. Och umgås med trevliga människor. Och kunna le självgott vid tiotiden på morgonen när jag sluter upp med resten av klassen som kommit från Uppsala på väg till tv-huset. I love me and my upbringing.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback