Neutral gammal kvinna

Spiken i min arg-ung-tjej-kista slogs i idag.

Jag försöker köpa Assassin's Creed på Game
Försäljaren: Är du säker på att det är 360 du vill ha?
Jag: Arå.
Försäljaren (efter lugnt smågnolande): Vi har den här också (plockar fram en Assassin's Creed guide), ifall man skulle fastna. Den har alla kartor och tips som man kan behöva.
Jag (försöker klämma in ett 'nej' innan han fortsätter): Njae, nje, ne-
Försäljare: Det kan vara väldigt frusterande ibland om man inte kommer vidare i spelet.
Jag: Ja, nej, det är bra.
Försäljaren: Man får 25% rabatt om man köper den samtidigt som spelet (tar alltså till spara-pengar-under-väldigt-begränsad-tid-taktiken, en klassiker bland mammor världen över).
Jag: Nä, tack.
Försäljaren:...
Jag:...
Försäljaren: Ska jag slå in den åt dig?

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback