T 2


När jag började på översättarprogrammet skapade jag genast en liten mapp i datorn som jag originellt och tjusigt nog kallade för T1. Så här tänkte jag varje gång jag sparade något i mappen som jag kallade T1:

Men, åh, jävla pucko, vet du hur fånigt det är att behöva klicka sig ett steg längre under heeeeeela termin ett som kommer att pågå en hel eeeeeevighet? Snacka om störig OCD, du vet att du inte har något sinne för organisation och struktur ändå. Fett med onödigt.

Idag sparade jag för första gången någonting i mappen som jag i enhetens (enhetlighetens?) namn döpte till T2, vilket känns lite konstigt eftersom mitt huvud fortfarande tror att jag gjorde T1 för en månad sen. En och en halv, max. Vilket, antar jag, är beviset för att tiden går, lite för fort ibland, och att min hjärna är ett störigt pubertetsoffer. Or speaks like one, at least.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback