Bludderiblah

Imorgon tänker jag sova tills jag vaknar och inte ha dåligt samvete över det. Det är inte helt omöjligt att jag sen stannar i sängen ytterligare en timme eller så - lyssnandes på musik, läsandes bok. Världen är mitt ostron!

Jag tror att tentan gick hyfsat, i synnerhet med tanke på hur lite jag hade läst på till den. Dessutom har de satt en väldigt generös g-gräns, så ingenting är omöjligt. Jag är långt ifrån säker, dock. Som alltid. Och det var roligt att få skriva ett litet brandtal. Jag gillar helt klart när man får frågor av typen "vilken moralteori anser du är minst rimlig".

En annan sak jag verkligen gillar nu är min teckningsrenässans. Framför allt när jag tillåter mig att inte teckna sånt som jag vet kan vara en bra idé att jag tränar på (som ikväll!). Det är lite som när jag hemma hos mor och far struntar i grannarnas eventuella åsikter om Khachaturians välljud, bara för att hans stycke är det som jag finner mest nöje i att spela.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback