Lite wild 'n crazy

Jag tycker att det är lite roligt när folk försöker försvara sig när de blir kallade tråkiga och misslyckas totalt. Saxat från expressen:


Men trots de nya scenkläderna hånas Sanna Nielsen för sin präktighet.
- Jag bryr mig inte längre. Och jag har aldrig förstått vad de menar. De känner inte mig och så länge jag vet vem jag är så är jag nöjd. Min familj och mina vänner vet hur jag är.
Vilken är en mer korrekt bild av Sanna Nielsen?
- Rolig och trevlig att umgås med. Jag är social och glad, som vilken 23-åring som helst. Verkligen inte präktig.

 

Blir det mycket festande under turnéerna?
- Jag partajar inte när jag jobbar, speciellt inte när jag har så ansträngande låtar. Partajar gör jag när jag är ledig.
Sanna Nielsen är fullbokad hela sommaren.
- Min manager sa till mig att ta semester. Men jag vill inte.


"Rolig och trevlig att umgås med. Jag är social och glad, som vilken 23-åring som helst. Verkligen inte präktig." Men varför låter du så tråkig och präktig då? Jag är inte präktig, jag är TREVLIG ATT UMGÅS MED. Dessutom: Partaja? Jag har nog inte partajat på ett oironiskt sett sen jag var tolv.

"Min manager sa till mig att ta semester. Men jag vill inte." WOO! Party over here.

Kommentarer:
Postat av: Hippopotamus Magnificus

http://www.youtube.com/watch?v=YPjYLrA6SCs



Här har alla en bra video av Karin på partajhumör! ;-)

2008-07-01 @ 14:48:27

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback