In Sweden we call it "kålrot"

Imorgon åker jag ned till Stockholm igen för att underhålla och visa trevliga tider. Det kommer bli kul, men också nervöst, för jag blir helt jävla hispig när jag försöker agera värdinna för främlingar - i det här fallet Mikes systers kompis. Vi har träffats ett par gånger tidigare, och jag hyser bara positiva känslor mot henne, men jag är fortfarande fast i min tunghäftesstartsträcka i vårt umgänge. Jag kan bara klämma ur mig banaliteter, och ofta med grova och pinsamma talfel, och sitter större delen av tiden bara med ett fånigt leende på läpparna. Men det kommer gå bra, säkert kommer det att gå bra.

För övrigt verkar oväntat många ha bestämt sig för att läsa etikkursen bara för att kunna hitta ett förhållningssätt åt sig själva. De vill ha hjälp med hur de ska bete sig gentemot resten av världen, och blir arga när de inte gillar den moralprincip som för tillfället gås igenom.

Kommentarer:
Postat av: Anders

Aah... we're like sisters!

2008-06-12 @ 10:22:53

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback