The Band Played On

Det gör lite ont i mitt huvud, som om någon försöker forma till en liten kopparljusstake därinne. Min mage knorrar lite, som om jag ätit för mycket lök (hey, whattayaknow). Och jag kan för livet av mig (idiom) inte skrapa ihop tillräckligt med initiativ eller ork eller intresse för att översätta stupid-Jesus-texten eller skriva en debattartikel om översättning inom EU. Det verkar mycket trevligare att gå och dricka kaffe på något sunkigt café (hmm, jag undrar vilket det skulle vara) och fortsätta läsa boken som både irriterar och fängslar. Och tråkar ut. Och förbluffar. Äh.

Oh! Min Maya Angelou-kokbok har kommit! Kanske ska jag lyckas kravla mig ur min misär och hämta upp den, Marah-biljetterna och lite jäst till brödbaket jag har utlovat. Jag undrar hur det dags det blir.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback