Ohmygodohmygodohmygodohmygod!!

Jag HADE glas i foten! I flera (flera) veckor har jag märkt att något inte har varit riktigt som det ska med min vänstra stortå - som i "jag undrar varför det gör ont när jag vrider tån såhär, men inte när jag gör så här". Jag har undersökt och inspekterat, men ingenting funnit. (Om jag ska vara helt ärlig ger jag ofta upp tidigare än jag borde när jag letar efter saker som är små och vassa och helst inte ska finnas i mig. Hursomhelst.) Med tanke på hur mina fötter är antog jag till slut att det bara var en förhårdnad, eller en ny spricka. Jag trodde att det hade försvunnit, men så ikväll när jag kom hem och skulle tända lampor i mörkret trampade jag på en sladd och lyckades på något vis vira tån om den och dra (fråga inte) och AJ. Som i "AJ!!". Som i "dags för en ny undersökning".

Lång historia kort(are än vad den kunnat vara): Det var glas i foten.

Värre än att ha saker i sig som inte borde vara där (typ glas, stickor, nålar) är att behöva ta ut dem.

FÖ föraktar jag Morgan Spurlock. The man's an eejit. (Hey, två gånger på en dag!) FÖ2 ska jag köpa tyg i morgon.

Kommentarer:
Postat av: Agnieszka

Aj! Tur att det är ute nu! Men.. apropå fötter: enligt Apoteket så får man mindre blåsor om man filar bort förhårdnader för att fötterna är mjukare och mer följsamma. Stämmer inte riktigt med din fothistoria, eller hur?

2008-05-23 @ 00:39:30
Postat av: Karin

Jag tror att apoteket har rätt. Knepet är att göra lite ofta, inte allt på en gång.

2008-05-23 @ 10:05:01

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback