Schmalborg

Jag tror nog faktiskt att valborg blir bättre och bättre för varje år som går. Och allt ni behöver veta är att jag inte gjorde bort mig - i år slogs jag istället. Hårt och imponerande! Men slätade över allt med kramar och kärlek och OTVUNGEN GENEROSITET. Tacken blev som vanligt förnedring och hån av musiksmak.

Annars är det värsta sociala veckan: Proppen och Bråk/Ligist/"Snygg"/Ny/Adjektiv/GI-Anders stannade över natten, ikväll sitter Jonas nummer 2 och Mike och ska precis ge sig i släng med en gemensam Mass Effect, imorgon blir det exaltedångest/glädje med Sanna och den Stora Avslutningen blir kalaset på lördag. Jag känner mig inte riktigt som mig själv...men jag gillar människor, bara jag gillar dem.

Om nu bara översättningen ville göra sig själv.


Kommentarer:
Postat av: Anonym

Och XP FFS!!!

2008-05-01 @ 23:47:47
Postat av: Karin

XPn var inte så mycket ett tack som en bot.

You big mean meanie!

2008-05-02 @ 01:09:47

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback