Click your heels together three times and


Ha! Jag har inte ramlat på flera dagar nu. Lite stolt faktiskt. Och jag hittade ett par skor idag! Eller, Agnieszka hittade ett par skor som jag köpte. Men jag vet inte om jag är överförtjust över hur många gånger ordet "mamma" halkade in i konversationen med försäljerskan, och det kom inte bara ur min mun. Men, men. Har till och med varit duktig och smörjt in dem. En gång i veckan tyckte hon var lämpligt. Någon som vill satsa lite pengar på hur många gånger till det kommer att hända? Jag tror två.

Vid ett tillfälle sa hon att det var roligt med ett par röda skor. Jag tror att jag sa "jaa" och tittade ned mot golvet där de nya röda skorna stod prydligt och fint bredvid min gamla röda skor. Varpå insikten att jag väldigt ofta har röda skor slog mig i huvudet som ett brännbollsträ. Det finns säkert en utomordentligt logisk förklaring bakom, men jag har ont i huvudet och det smärtar att försöka tänka efter.

Än så länge har jag inte skrivit någonting.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback