Fucking fuck it


Jag vill inte. Så enkelt är det nog. Jag vill inte skriva, och jag tycker inte om hur jag blir när jag försöker fast jag inte vill. Jag tycker inte om att kunna sitta och bara stirra ut i luften timme efter timme och hela tiden vara överkänslig och aggressiv. Och jag tycker inte om att behöva låtsas som om jag inte bara vill gå hem och gråta. Jag orkar inte med romanskrivande utöver all annan skit. Det räcker nu. Jag vill bli glad igen, och romanen är inte rätt väg dit.

Jag vet att jag skulle kunna klara av att skriva klart den, men JAG VILL INTE. So fuck it. I år förlorar jag. Fucking fuck it.

Kommentarer:
Postat av: Agnieszka

KRAM Jag gjorde min NaNo på ren vilja förra året, jag vet hur det är. =) Grattis till en fri månad!

2008-11-16 @ 17:16:09
Postat av: Sanna

Innebär det här att du kommer att ha tid att skriva den där Exaltedtexten du vill men inte vill skriva, som resten av oss desperat vill läsa? Och kanske chatta lite Exalted någon kväll? =)



Det är starkt att veta när man ska sluta!

2008-11-16 @ 17:28:19
Postat av: bror johan

jag tänkte gå någon skrivarkurs på folkis i vår. är du på?

2008-11-17 @ 19:22:09
Postat av: Karin

Agnieszka: Tack! Det känns rätt skönt faktiskt.



Sanna: Man borde ju tycka att jag borde ha tid för det. Nu gäller det bara att reda ut alla trådar. Och absolut chatta någon kväll!



Johan: Låter formidabelt. När, var, hur?

2008-11-18 @ 21:24:40

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback