Min drömprins


Två nätter i rad har jag nu drömt om Stephen Fry. Vi har pratat och jag har på ett väldigt desperat sätt försökt imponera på honom och få honom att tycka om mig. Första natten skrattade han faktiskt åt något jag sa (som dessutom inte var helt korkat! Men det var någon sorts Star Wars-trivia...), och idag vaknade jag mitt i ett intensivt försök att räkna ut längder på sidor på trianglar för att visa honom att jag inte är helt bakom flötet.

När jag sen hade slagit upp ögonen och det senaste numret av Edge är det första min blick landar på ett namn. Stephen Frys.

...but it will never be.

Kommentarer:
Postat av: Flodis

Nu ger'u faan i Stefan Stek, slinka, han é min!!!! ;-)

2008-11-02 @ 19:38:49

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback