Nanoinlägg 1


Någon jävel har redan skrivit 4 201 ord.


ETA: Jag raderade de ynka 497 orden jag lyckades skrapa ihop igår. Skräp! sa jag och suddade ut dem alla med tre nedtryckta tangenter. Så enkelt var det. Men som tur är var det rätt enkelt att börja om också. För en gångs skull la jag faktiskt blocket och den nyvässade Pelle Svanslös-pennan bredvid sängen och insåg att jag inte alls skulle komma ihåg det imorgon. Hence, en ny början.

Och äpple+s:andet sitter redan i fingertoppsryggmärgen.




Kommentarer:
Postat av: Sanna

Bah! Amatörer. Alla vet att man ska börja långsamt, hamna efter, invagga sina fiender i falsk säkerhet och sedan komma ikapp med hjälp av en otrolig och heroisk insats på slutet.

2008-11-01 @ 11:42:18
Postat av: Karin

Jag gillar hur du inte ens låtsas att vi är något annat än fiender i det här ;) Blodigt allvar!

2008-11-01 @ 12:07:20
Postat av: Sanna

Kommer din första mening från de raderade orden eller din nya början? För den var så bra att jag blev avundsjuk.

2008-11-01 @ 12:52:32
Postat av: Karin

Min första mening är det enda som räddades och omformulerades från det första vraket. So a bit of both, I guess.



Och tack! :)

2008-11-01 @ 13:18:55

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback