Oh, oh, Ohio seems...(what? Like a dream to me?)


Helgens enda negativa upplevelse (focus on the positive, right?) var när little miss Norrman frågade efter vägen till Grand Hôtel, fick en korrekt vägbeskrivning och sedan gav mig en blick som sa "shut up, assface" samtidigt som hennes mun sa "nej, Grand Hôtel". Om du nu vet så himla bra var det ligger och inte ligger kanske du inte hade behövt fråga efter vägen till att börja med, smartass.

Annars var Lambchopkonserten förträfflig. De spelade alla låtar jag ville höra, förutom Low Ambition, och det kan jag leva med.



- Hur sänker man ett norskt fartyg?
- Man sjösätter det.


Juuust det. Norwegians are stupid.

Kommentarer:
Postat av: Flodis

Du får snobbpoäng för den löjliga circumflexen (positivt menat). Horace är stolt.

2008-11-24 @ 19:26:03
Postat av: Karin

Jepp. Det verkar vara min persona. Jag borde lära mig att omfamna snobbigheten.



Och vaffan, det HETER ju Grand Hôtel MED cirkumflex. Vad ska man göra?

2008-11-24 @ 20:35:12

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback