Tindra, Ella och Hugo


Det är liiite irriterande att det trängs så många barnvagnar inne på Barista när de har haft vänligheten att tillhandahålla en speciell barnvagnsparkering nära utgången. Framförallt när det största av borden helt har tagits över av mammamaffian. Men nu gnäller jag kanske i onödan.

Jag har lyckats glömma bort några lektioner. Att jag ska ha dem alltså, vi talar inte minnesluckor. Och inlämningsuppgifter. Men det är okej. Det är okej.

På söndag ska vi gå och se Australia. Jag har inga förväntningar, utöver att min mamma kommer att börja gråta. Hon och kanske jag. Det beror på ljudsättningen. Jag förutspår en stråktung score.

Kommentarer:
Postat av: Flodis

Du gnäller inte i onödan. De elaka barnen kan ta sitt dregel, sina skrik och sin "stjärtfluss" (vem faan hittade på det ordet????) och fara och flyga! ;-)

2008-11-27 @ 20:03:26
Postat av: Karin



Stjärt...fluss?

2008-11-28 @ 12:05:22
Postat av: Flodhäst

Det var precis vad jag sa. Läkarkåren bör decimeras...enligt romersk sed.



http://sv.wikipedia.org/wiki/Stj%C3%A4rtfluss

2008-11-28 @ 15:24:13
Postat av: Flodis

Jävla skitsite som inte klarar av "ä" i länkar...

2008-11-28 @ 15:25:34
URL: http://sv.wikipedia.org/wiki/Stjärtfluss

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback