And it was fun, fun, fun when were drinking


Jag mår bättre än vad jag förtjänar såhär fem och en halv timme efter att jag kommit hem från Ye Olde Konserthus. Which means: antingen har förkylningen byggt upp någon sorts isolerande slembarriär som skyddar mig från alkoholen, eller så har jag plötsligt blivit nitton år gammal igen när en bakfylla aldrig var värre än lite smolk i ögonen, eller så är jag fortfarande full. Either way, så fungerar det rätt bra för mig nu. Vi får se hur det blir på tåget ned till Stockholm och föräldramiddagen.

(Oh, it was fun, fun, fun when we were drunk - and it was fun, fun, fun when we were laughing)

Tydligen är hela Island pretty slutty. Och vårt! Vi köpte det för femton spänn. Frågan är nu bara vad vi ska göra med alla kasus? Vi kanske kan hitta en riktigt stor lada att dumpa dem i. En stor lada, som vi sen sätter eld på.

Och varför känns min hals som om jag hela kvällen igår skrek på folk?

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback