Och se, solen steg över Japan till sist

En relativt produktiv dag. Jag har varit ute, och handlat, och fikat, och undersökt tubgrejer, och tvättat, och strukit, och lagat mat. Och mina ben fungerade! Jag var lite orolig att de skulle ha förtvinat under dagarna jag bara hängt hemma.

Nu är frågan bara vilka skor jag ska imorgon när Starbreeze ställer till med jubileumsmiddag (och till Afternoon Teat, för all del). Jag ska kunna gå i dem "hela vägen" bort till Agnieszka, sedan till konserthuset, sedan ha dem på mig där hela kvällen, och sedan gå hem. Och de ska vara snygga och passa med min klänning. Jag har väldigt få skor som passar in i båda kategorier, visar det sig. Antingen blir det mina klippta converse eller de högklackade...eller kompromissen allra finaste solskorna, som råkar vara de som gett mig värst skoskav i hela världshistorien. Eller så får det helt enkelt bli en skopåse. Har jag verkligt vandrat så långt på ålderns stig? Och har jag verkligen blivit så galen att jag tror att mina skoproblem är bloggvärdigt?


...Well. Obviously.

Kommentarer:
Postat av: Flodhäst

Ålderns stig? Så gammal är du inte. Men någon blir ju äldre i dag. tittar lite menande

2008-10-24 @ 09:35:26
Postat av: Karin

Hmm. Vem skulle det kunna vara? Det är inte mormor, inte morbror Anders, inte kungen. Fyller inte FN år idag? Kan det vara det du menar?





Äsch. Grattis, dumsnut.

2008-10-24 @ 11:57:52

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback