Ai-yah!

Äsch, äsch, äsch. Amerikaner skrämmer mig – på riktigt. Men inget nytt under solen.

Jag känner mig utslagen och oduglig, gör som vanligt inte det jag ska. Inte ens det jag vill göra. Jag vill inte gå till skolan imorgon, jag vill inte översätta imorgon, jag vill inte ta tag i någonting. Teoretiskt sett kommer alla mina problem att försvinna om jag bara kunde komma över mig själv och faktiskt gå och lägga mig på riktigt, även om klockan inte är tio än.

Men är det inte lite deprimerande? Att jag vill göra många saker, men viljorna kolliderar och negerar varandra. Är problemet att jag inte plockar upp pennorna för att jag vill spela Oblivion (...vad?), att jag inte läser min bok för att jag vill virka? Att jag uppdaterar bloggen istället för att lägga på en skiva och släcka lampan? Är det problemet? Det var det mest korkade jag någonsin har hört. So stooped. Why you so stupid, stupid?

Meh.

Kommentarer:
Postat av: Anders

Det låter som jag, fast de saker du inte gör verkar roligare.

2008-09-29 @ 06:48:28

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback